侍戦隊 シンケンジャー(samurai shinkenja)

Setiap hari Ahad seawal pukul 7:30 pagi, Zakwan dan Zarul sudah tercegat di depan televisyen untuk menonton 侍戦隊 シンケンジャー(Samurai Shinkenja). Ini adalah siri baru selepas siri Goonja yang telah tamat siarannya hujung bulan lepas. Bagus juga ada cerita2 begini pada awal2 pagi untuk membiasakan anak2 bangun awal selain dari hari persekolahan. Ini ada sedutan dari youtube:

p/s: di sini tidak ada cartoon network dll yang ada di saluran Astro…kecuali pada yang melanggan siaran berbayar yang sudah pastinya mahal dan tidak semurah Astro..hehe

-nash-

Tagged:

One thought on “侍戦隊 シンケンジャー(samurai shinkenja)

  1. hani March 11, 2009 at 7:02 pm

    budak2 kat rumah ni hari sabtu ahad pandai bangun awal. hari biasa amat lah liat. tiap pagi kena jerit. huhuhu. kami ada cable tv pun jarang tengok. dulu rajin jugak tengok cartoon network. la ni tengok ben10 ngan teen titans jer… rugi rugi.

    kalau kami ada cable tv … lagi lama la anak2 duduk depan tv…hehe

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: